sábado, 24 de marzo de 2012

Vaga general 29 de març, per un món millor?


El dia 29 hi ha la vaga general amb la seva corresponent manifestació per "queixar-nos" sobre la reforma laboral del fantàstic nou govern sense saber si obtindrem un canvi o una rectificació. Una reforma que encara ens allunya més dels païssos europeus, i ens posa mes a la qua del que estem...
L'altre dia van venir de CCOO per avisar-me de la vaga del dia 29, al veurem embrassada la seva frase va ser "millor que t'informis perque els teus fills ho tindran fatal". A veure, senyor, és una amenaça? em vol posar la por al cos? Jo visc el dia i necessito pagar guardaries, lloguer, menjar a final de mes. La reforma laboral és una putada, un atràs, però la realitat d'avui és una altre, al menys per mi.
Tothom te dret a fer vaga, treballadors i empresaris, però també tothom té dret a treballar, digo yo! Fa una any vaig marxar del règim general per ser autònoma, que no és cap ganga en aquest país, i com a tal, haig de treballar, un dia de feina per mi és importantíssim. De totes formes, quan estava assalariada i es va fer vaga també vaig anar a treballar. Hi ha crisis, rescessió, i no puc permetre'm no anar a treballar un dia. Hi ha molta feina per fer!!!
De totes formes, tot és respectable, això és el més important, que tots som lliures de fer el què creiem millor o més convenient.
Jo treballaré, i justament, ho faig pels nostres fills!

No hay comentarios: